7 jan. 2011

Vilken lång dag!

Det börjar med att vi åker från m&m (mormor och morfar) vid 1 typ. Sen i Gävle så körde vi om en lastbil och då blev rutan smutsig så vi satte på vindrutetorkarna och spolarvetska grejen. xD Då slutade inte vindrutetorkarna åka och spolarvätskegrejen bara spruta och spruta (tillslut tog det ju slut) Så vi åkte till en MACK för att fixa det. (jag tror det stavas mack?) Sen åkte vi in på Gävlebro och jag gick på toa och pappa frågade om det fanns nån Volvo grej i närheten. Och det fanns det så vi åkte dit. Och inne på verkstaden så satt jag i bilen hela tiden och helt plötsligt åkte en grej upp med mig inne i bilen! Det var fett kul.

Men nu måste jag laga mat (TACOS) för pappa plogar utanför.. Så vi ses, chaaaoo <3
Jag älskar deej Tooor <33 :*

Inga kommentarer: